محصولات سلامت محور

محصولات سلامت محور

محصولات سلامت محور چیست؟

یکی از مهم‌ترین ارکانی که باعث می‌شود فرد، خود را سالم بداند و عضوی از جامعه سالم باشد، استفاده از محصولات سلامت محور است. امروزه با بیماری‌هایی همچون فشار خون، دیابت، چربی، نارسایی‌های قلبی و انواع سرطان، نمی‌توان فقط به توصیه‌های پزشک، متکی بود. بلکه باید انتخاب‌های صحیحی نسبت به خورد و خوراک داشته باشیم. همچنین روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی یا فعالیت بدنی مناسب در برنامه‌ی خود قرار دهیم. یکی از مهم‌ترین اصول محصولات سلامت محور داشتن تاییدیه بهداشتی است. امروزه عده کثیری از مردم، از بیماری کبد چرب رنج می‌برند. یکی از علت های اصلی این بیماری، عدم توجه به تغذیه و استفاده از مواد غذایی ناسالم است. اگر از محصولات سلامت محور دوری کنیم، قطعا باید راه را برای بیماری هایی مانند کبد چرب باز کنیم.

 ویژگی‌های محصولات سلامت محور

با استفاده از روش کد  IRC خریدار از بابت تقلبی نبودن محصولات مطمئن می‌باشد. مجوزی که سازمان غذا و دارو برای انواع محصولات سلامت محور اختصاص می‌دهد، کد IRC  می‌باشد. این محصولات و مواد غذایی و بهداشتی و آرایشی بدون داشتن این مجوز، حق تولید و فروش را ندارند. هر محصول، کد IRC مختص خود را دارد. امروزه پزشکان ایرانی بیشتر از هر چیزی بر روی سلامتی افراد و استفاده فرد از محصولات سلامت محور تمرکز می‌کنند. پس در نتیجه در جامعه امروزی استفاده از محصولات سلامت محور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

محصولات سلامت محور

شناسنامه‌دار بودن کالاها

شناسنامه‌دار بودن کالاها از اصالت و سلامت کالاها و محصولات خبر می‌دهد که یکی از راه‌های اطمینان، برای خریدار می‌باشد. پس سازمان غذا و دارو، برای تمامی محصولات خوراکی، آرایشی، بهداشتی و دارویی، استفاده از برچسب اصالت و سلامت را اجبار کرده است و به تمامی خریداران و مصرف کنندگان، استفاده از کالاها و محصولاتی که برچسب سلامت را دارند توصیه کرده است. این برچسبی که در محصولات سلامت محور به‌کار برده شده است همان شناسنامه‌ی کالای مورد نظر می‌باشد. از جمله این برچسب ها شامل سیب سلامت، پروانه بهداشت و … می‌باشد. در صورتی که محصولات غذایی دارای این برچسب ها و مجوز های مختلف از سازمان های مربوطه نباشد، هیچ اعتمادی به اصالت محصول و کالای خریداری شده نیست.

جو دو سر پرک هاژه

 

مردم چه اطلاعاتی باید در مورد محصولات و کالاهای سلامت محور داشته باشند؟

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه‌های جامعه، مصرف کالاها و محصولات سلامت محور می‌باشد. ناگفته نماند که برخی از محصولات از کشورهای دیگر وارد می‌شود که کنترل و نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت نقش مهم و اصلی را ایفا می‌کند. پس یکی از مهم‌ترین راه و روشی که برای اطمینان از اصالت و سلامت کالا به‌کار می‌رود وجود برچسب‌های سلامت کالا می‌باشد.

به عنوان مثال می‌توان به محصولاتی با برند خشکدانه اشاره کرد که دارای برچسب سلامت محور است و یکی از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات را دارا می‌باشد. بازرگانی صداقت، نمایندگی رسمی خشکدانه را دارد. توجه به کیفیت مواد غذایی مصرفی از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما باید مورد توجه افراد جامعه و مسئولین نیز قرار بگیرد. زیرا عدم توجه به سلامت و کیفیت این محصولات، ممکن است در آینده مشکلات جبران ناپذیری به بار بیاورد.

کینوا سفید هاژه

شاخص‌های کیفیت محصولات سلامت محور

یکی از مهم‌ترین و پر اهمیت‌ترین موضوع‌هایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، کیفیت محصولات و کالاهای سلامت محور می‌باشد. شاخص های مشخص کننده سلامت و ایمنی از جمله شاخص‌های بسیار مهم و اصلی کیفیت محصولات سلامت محور می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان به کینوا و جو دو سر از برند هاژه اشاره کرد که دارای برچسب سلامت محور است. شاخص‌های کیفیت نسبت به نوع کالا، وسیع و گسترده می‌باشد که وزارت بهداشت هر کشور را در بر می‌گیرد.

بازرگانی صداقت تولید کننده محصولات سلامت محور هاژه با بهترین کیفیت و قیمت می باشد .

کینوا سه رنگ هاژه

سخن پایانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، محصولات سلامت محور از مهم‌ترین رکن‌هایی است که باعث می‌شود فرد به بدن خود و سلامتی‌اش اهمیت بدهد و آن را سهل نشمارد. همچنین انتخاب سالم‌تر و مناسب‌تری نسبت به خورد و خوراک داشته باشد و فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود بگنجاند. منشاء اصلی تمامی بیماری‌ها از جمله کبد چرب، دیابت، فشار خون و چربی، از نداشتن رژیم غذایی مناسب  خبر می‌دهد. شناسنامه دار بودن، کد IRC و برچسب سلامت محور از اصالت و سالم بودن کالا خبر می‌دهد. پس در نتیجه از مصرف کننده و خریدار محصول و کالا تقاضا می‌شود که به شناسنامه دار بودن، داشتن کد  IRC و محصولی که دارای برچسب سلامت محور باشد دقت لازم را به‌کار ببرند.

بازرگانی صداقت تولید کننده مواد غذایی سلامت با برند هاژه با بهترین کیفیت و قیمت در بازار می باشد .

ویژگی‌های محصولات رژیمی
خاویار گیاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن سبد خرید
بستن

بستن
منو
دسته بندی ها